Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

The year of the rabbit

Όταν τα γραπτά μου θα δουν τη δημοσιότητα ως σενάρια και θα ξεσηκωθούν γνωστοί και φίλοι που τους ξεμπρόστιασα για μια χούφτα δολάρια θα πάρω τη βαλίτζα μου, θα βάλω μεξικάνικο καπέλο, παχύ μουστάκι και θα πάω στην αστραλία με την αδελφή της γκαμήλας να χαρώ τους καρπούς όλων αυτών των δημουργικών ετών. Θα έχω φροντίσει να λάβει η αδερφή μου τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλα και ως γνήσια καλλιτέχνις θα αρνούμαι να δίνω συνεντέυξεις, να βγαίνω φωτογραφίες και κανείς δεν θα ξέρει ποια πραγματικά είμαι. Αντ' εμού και για λογαριασμό μου θα εμφανίζεται κίτρινο κουνέλι του υποκόσμου, το οποίο θα διαχειρίζεται την περιουσία που μου έχει απομείνει, θα δίνει στο λογιστή μου πληροφορίες για την περιοδική δήλωση ΦΠΑ και θα απαντάει στα τηλέφωνα μονολεκτικά, διαψευδοντας τις φήμες που το θέλουν να εμπλέκεται σε φυτείες οπιούχου παπαρούνας στο Αφγανιστάν. Θα αρνείται να εμφανιστεί στην τηλεόραση αν δεν του επιτρέπουν να καπνίσει και θα αρνείται πεισματικά να εκχωρήσει τηλεοπτικά δικαιώματα των σεναρίων σε κρατικό κανάλι αν δεν παραιτηθεί ο Ραγκούσης ως ένδειξη μετάνοιας για το νέο εργασιακό νόμο που στραγγαλίζει όλους τους συμβασιούχους σε όφελος των ανέργων. Ένα κορίτσι με μουστάκι στην άκρη μιας πισίνας θα ρουφάει σιγά σιγά το σινγκαπορ σλινγκ που την κέρασε ο μπάρμαν, θα μασουλάει carrots on a stick και θα γελάει χαιρέκακα. (κα κα κα)

1 σχόλιο:

  1. Πολλά λόγια λες... Όταν θα σου φύγει ο πρώτος ενθουσιασμός και θα φυτοζωείς σαν σαπισμένο μήλο στον εκρού καναπέ του καθιστικού σου, αναρωτώμενη γιατί δεν μπαίνει κανείς στο blog σου για να σε παρακολουθήσει στην νοσηρή οπισθοδρόμησή σου στο κενό, τότε θα οικτίρεις να σε γνωρίσουμε, αλλά θα είναι αργά... Το μουστάκι σου κορίτσι μου θα μαραθεί σαν άπλυτο μαρουλόφυλλο και το κίτρινο από τον ίκτερο κουνέλι θα σερβιριστεί σε άστεγους της πλατείας Αμερικής (μπορεί να μην πας Αυστραλία, Αμερική όμως, έστω και έτσι θα βρεθείς)!!!


    Χεχεχε... Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή