Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

του Κώλου

Σήμερα έχω παραγγελιά να γράψω μια μεγάλη αλήθεια. Μια αλήθεια (τρελλαίνομαι να ξεκινάω την καινούρια προταση με την τελευταία λέξη της προηγούμενης - σύστημα ομιλίας Ανδρέας Μικρούτσικος) που θα βοηθήσει να αποκωδικοποιηθούν συμπεριφορές και να απεμπλακούν συναισθήματα. Λοιπόν, "οι άντρες προτιμούν τις γυναίκες με μικρό κώλο για να φαίνεται το πουλί τους μεγαλύτερο." - αλήθεια, μου το εξομολογήθηκε φίλος και ζήτησε να διαδοθεί το μήνυμα για να μην αγχώνονται τα κορίτσια. (το εύλογο ερώτημα: και τι τρέχει με τους άντρες και τα μεγάλα βυζιά θα αναλυθεί σε επόμενη ανάρτηση). Εκατομμύρια χαμένες εργατοώρες γυναικείων και ανδρικών συζητήσεων για την ανδρική εμμονή βρίσκουν απάντηση. Εγώ δεν ξέρω αν είναι αυτός ο λόγος. Νομίζω ότι τα μικρά πράγματα πάντα είναι πιο μανιτζέβελα που έλεγε κι η γιαγιά μου, πιο του χεριού σου ρε παιδί μου. Το θέμα είναι αν έχει κανείς το στομάχι και το θάρρος να συγχρωτιστεί με αυτούς τους περήφανους, στητούς, τσουπωτούς, πισινούς που κουνιούνται αυθάδικα και ανασηκώνονται σε κάθε βήμα και δεν ντρέπονται πια, δεν κρύβονται πίσω από ριχτά που τρέμουν σε κάθε κίνηση αλλά βγαίνουν μπροστά σε κοιτούν υποτιμητικά και πάνε παίρνουν ένα μικρόφωνο και ασφαλίζονται κιόλας άμα λάχει http://www.youtube.com/watch?v=zWKlsDQ9AtA. Άσπροι, μάυροι, ανδρικοί, γυναικείοι, μικροί, μεγάλοι, περήφανοι πισινοί με προσωπικοτητά που σου ρχεται να τους φωνάξεις, μην τρομάξεις, αλλά εχεις από πίσω σου έναν άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου