Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Bineliki day

Με την ίδια άνεση που φοράς τα ρούχα της αδερφής σου και ξανθια περούκα τις απόκριες χωρίς να φοβάσαι μη σου κρεμάσουν κουδούνια (το πάς το γράμμα/την κουνάς την αχλαδιά κι άλλα τέτοια γλαφυρά) προτείνω τη θεσμοθέτηση ημέρας φρι σπιτς ή άλλιώς φτύστε ελεύθερα, στη δουλειά, στο σπίτι, στο γυμναστήριο, στο δρόμο, στο κομμωτήριο, στην τράπεζα, στο μανάβη κλπ. Ήτοι, όλοι (κι όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι) ξυπνάμε χαλαροί και πάμε όπου είναι να πάμε, λέγοντας με απόλυτη ελευθερία και παρρησία τη γνώμη μας στον εκάστοτε συνδαιτημόνα, συνάδελφο, συνοδηγό, άτυχο πολίτη που θα βρεθεί στο διάβα μας. Ενδεικτικά παραδείγματα
1. τι βυζάρες είναι αυτές, στην κομμώτρια της γειτονιάς
2. σταμάτα να σφυράς όλη μέρα το σπιτάκι σου μέσα, στο συνάδελφο στο διπλανό γραφείο
3. βούλωσε το και δώσε μου τα λεφτά μου, στον ηλίθιο ταμία στην τράπεζα που είδε μια φορά την ταυτότητά μας και κάθε φορά φωνάζει 20 νοεμβρίου 1976, έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα (το σπιτάκι σου)
4. πλήττω αφόρητα, στη μέση ενός meeting, καπάκι στο καπάκι βάζουμε στο κινητό στη διαπασών, mp3 βασίλη παπακωνσταντίνου, κι αν είμαι ροκ μη με φοβάσαι, έφτασα κιόλας τριάντα χρονών http://www.youtube.com/watch?v=U51fhSGq2qk
5. φράσεις μπαλαντέρ: στ' αρχίδια μου ή/και  αντε μου και στο διάολο σε οποιονδήποτε μας λέει οτιδήποτε, οποτεδήποτε, ανεξαρτήτως ηλικίας, θέσης, κοινωνικού status, ώρα της ημέρας
Δεν ζητώ υπερβολές, ζητώ μία μέρα, ας πούμε την 6η Μαρτίου κάθε χρόνο να τα βγάζουμε από μέσα μας (ο πατέρας σου κι εγώ έχουμε κάνει τόσα για σένα/στ΄αρχίδια μου, μπορώ να έχω τη νομιμοποίηση της εταιρείας;/αντε μου και στο διάολο,  μήπως ξέρετε που έιναι η τουαλέτα;/στ΄αρχίδια μου, κοκ..
ΠΡΟΣΟΧΗ στις 7 Μαρτίου συμπεριφερόμαστε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, εμπάθειες και άλλα τέτοια παρόμοια δεν θα γίνονται ανεκτά από τους θιασώτες της προηγούμενης μέρας. Δειλά δειλά, την Κυριακή, ξυπνήστε, φτιάξτε τον καφέ σας, ανοίξτε το ραδιόφωνο και απελευθερωθείτε ρίχνοντας το πρώτο σας μπινελίκι στα παιδάκια που παίζουν ποδόσφαιρο στον τοίχο της πιλοτής. Και μην ξεχνάτε. Φέτος είναι Κυριακή. Του χρόνου, θα είναι Δευτέρα.

2 σχόλια: