Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Γιου τουκ διερ αουτοβ δε ρουμ

ο ρίνγκο, ο τζώρτζ, ο μπαρμπα σώτος, ο μπαρμπα γιώργης, ο τζων και ο πολ (τρου φότο)
Και γιατί όχι; http://www.youtube.com/watch?v=ytZ_amr55PU (Αντιγόνη ακούς;) Νο μιουζικ μπάουνταριζ! Λευτέρης Πανταζής στο FUZZ (χαμος), Τάκης Πλακιάς στο Μέγαρο (αρρώστια), Monica στη Μαγιοπούλα, Raining Pleasure στη Στοά των Αθανάτων, Χριστίνα Κολέτσα να τραγουδάει Νότη Μαυρουδή, Going Through να  διασκευάζουν Μουφλουζέλη, οι Beatles στην Αράχωβα  και στο VOX από Σεπτέμβρη Μαζωνάκης -  Καγιαλόγλου, σε μία εμφάνιση έκπληξη. Δεν υπάρχουν σύνορα στη μουσική, το παν είναι το τάλαντο και μετά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ένας αγαπημένος φίλος έβαζε death metal κι έπινε το γάλα του, μια πρώην συνάδελφος έσπασε το μικρό της δαχτυλάκι στο πόδι του κρεβατιού χοροπηδώντας με white stripes (1 1/2 μήνα στο γύψο), όταν ήμουν μικρή νόμιζα ότι η μάνα μου έχει κρυφό δεσμό με το Γιώργο Ρωμανό (άκουγε όλη μέρα το δίσκο και χάιδευε το εξώφυλλο), ένας ροκάς απ' τα παλιά (παλιοροκάς) ακούει Βιτάλη και του σηκώνεται η τρίχα κάγκελο κι εμένα με πιάνει ακατάσχετη συγκίνηση με το αι γενέαι πάσαι. Η μανούλα που κλαίει για το παιδάκι της, έλεγε η γιαγιά μου. (Αστο καλό μεσημεριάτικα.)

1 σχόλιο:

  1. Αν δω το σπίτι στο Κορυφάσιο φοβάμαι μήπως χάσω εντελώς την ασθενή μου μνήμη.
    Παράκληση συγγραφής θεματικών αρχείων προς ενίσχυση:
    1)γιαγιά(η καλή)
    2)Χαλάνδρι
    3)Παππούς
    4)Ελένη
    5)Εγώ

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή