Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Κοσμογονία (;)

Θα σου πω εγώ τι να γράψεις. Να γράψεις ότι πριν κάνεις παιδί κανείς δε σου λέει ότι θα είναι το τέλος. /Ποιό τέλος; / Θυμάσαι μόλις είχε γεννηθεί η μπέμπα κι εγώ έλεγα κοσμογονία; / Ναι / Ε, ήταν το τέλος. Το καταλαβαίνεις; Το τέλος. Και δεν μου το χε πει κανείς. (παύση) Γράψτο. Να το μάθουν κι οι άλλοι. Δεν σου το λένε. Επίτηδες.
Ορίστε το γραψα, όχι μόνο γιατί ο αγαπημένος μου φίλος παύλα πνευματικός πατέρας βρίσκεται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης αλλά γιατί κι εγώ πέρασα ένα βασανιστικό τριήμερο με μία μπέμπα. Μια μπέμπα με τους γονείς της. Μια γλυκειά μπέμπα παρόλαυτά με τέσσερα δόντια, δύο πάνω και δύο κάτω. Μπουκιά και συγχώριο. Όταν έκδήλωσα το θαυμασμό μου στη μάνα της, ενώ ήμασταν στο μπαλκόνι και καπνίζαμε, μου είπε συνωμοτικά: "Μην τη βλέπεις έτσι. Είναι ο σατανάς. Θέλει να μου πίνει το αίμα. Μου παίρνει ό,τι έχω. Ασε που έχω καταλάβει ότι δεν πρόκειται ποτέ να μ' αγαπήσει όσο την αγαπώ εγώ"
Και τι θα γίνει τελος πάντων μ' αυτό το γένος; Θα σταματήσει να υπάρχει; Ένας φίλος λέει ότι οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σ' αυτούς που κάνουν οικογένεια και στους υπόλοιπους που τους ψυχαγωγούν. Εμείς ανήκουμε λέει, στη δεύτερη κατηγορία. Εγώ πάλι θα έλεγα υπάρχουν οι άνθρωποι που δίνουν οδηγίες με μπαρ, εστιατόρεια και κινηματογράφους (πριν το Αλεξανδρινό και το Barbara's δεξιά, στη Βαλτετσίου απέναντι από το Vox ένα καταπλητικό tapas bar) και οι άλλοι με Νοσκομεία, σταθμούς του Μετρό και Δημόσιες Υπηρεσίες (βγαίνοντας από τη Περιφέρεια στην Ευαγγελιστρίας στη γωνία το καλύτερο κουλούρι της πόλης, βγαίνοντας από Περιφερειακό μετά το ΛΗΤΩ  η καλύτερη κόκκινη μακαρονάδα της πόλης). Και εκτός απ' αυτούς υπάρχουν και κάτι άλλοι ωραίοι τύποι που τα κάνουν όλα. Όπως οι γονείς μιας πιτσιρίκας/τζουκ μποξ σε μία ερημική παραλία της Πάτμου, που μας τραγούδησε όλη τη Λιλιπούπολη, ενώ ο μπαμπάς της με τη μαμά της έπιναν ούζα δίπλα από τη σκηνή τους. (Πως σε λένε;/ Σοφίιια. Να σας πω ένα τραγούδι; /Ναι! Να τραγουδήσουμε κι εμείς Σοφία; /Όχι, εσείς είστε μεγάλες./ Δεν είμαστε ζουλου..)
http://www.youtube.com/watch?v=MGtY9WMujKw&feature=related

3 σχόλια:

  1. μισείς να τα αγαπάς ή αγαπάς να τα μισείς...; τίποτε απ'αυτά: ζεις να τα υπηρετείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην υγειά των τρίτων!! είναι τα είδωλά μου. κι εσένα, λαγέ, σ' αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βλέπω μεγάλο οίστρο τέλος του μηνός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή